Pokud jsi typ jezdce, který se rád vzdá nejrychlejší stopy, aby to mohl poslat přes skok nebo se opřel do klopenky, budete si rozumět. Vyzkoušej si to nebo nám prostě důvěřuj!

FORBIDDEN DRUID je kompozitový rám se 130 mm zdvihu, které nabízí něco skutečně jedinečného. Vysoko uložený čep se už mnoho let používá na sjezdových kolech, použití této platformy na trailových kolech neexistovalo

 ... až doposud!

29"

velikost rámu

130

zadní zdvih

150 

přední zdvih

Trifecta system

High pivot

Zásadním rysem Trifecta odpružení je vysoko položený čep a výsledná dráha chodu zadní stavby. Tento systém umožňuje zadnímu kolu pohybovat se ve směru nárazu, a ne proti němu. Díky tomu si kolo drží dynamiku i v těžkém terénu. Často diskutovaný Anti-Rise se v našem chápání dynamiky projevuje jako užitečný aspekt působící proti nežádoucímu ponoru vidlice při silném brždění, se kterým se často setkáváme při agresivní jízdě. Výsledkem je konzistentní a stabilní projev i při extrémním brždění.

Rate control linkage

Tlukoucí srdce našeho Trifecta suspension systému. Použitím menších vahadel se nám podařilo vyladit kritické fáze komprese tlumiče. Druid ve střední fázi zdvihu poskytuje adekvátní podporu, ale zůstává stále dostatečně otevřený, aby zvládl opakované nárazy při zachování jízdního komfortu. Konec zdvihu pak zvládne i velké nárazy nebo tvrdá přistání po nečekaných skocích a dropech. Výsledkem je trailové kolo, které projevem překonává stroje s prokazatelně vyšším zdvihem. Kolo, které generuje obrovskou míru přilnavosti a hravosti, ale současně nabízí neuvěřitelnou schopnost absorbovat nárazy.

Idler pulley

Poloha a velikost napínací kladky je rozhodující pro Druidovu efektivní schopnost šlapání. Pečlivým umístěním kladky, odsazené od hlavního čepu, jsme dokázali doladit vlastnosti odpružení tak, že zůstává plně aktivní během šlapání a poskytuje Druidovi dokonalou trakci na technických stoupáních.

One ride

Jednou z našich hlavních filozofií je, že každý, kdo jezdí na našich kolech, by měl mít podobný zážitek z jízdy. Jedním z hlavních faktorů přispívajících k celkovému pocitu z jízdy na kole je vyvážení hmotnosti. Termín vyvážení hmotnosti se vztahuje k poměru mezi středem šlapání, zadní a přední osou a výslednou polohou těžiště jezdce mezi kontaktními plochami plášťů. Zatížení plášťů přímo ovlivňuje vlastnosti přilnavosti kola. Kromě toho má toto rozdělení hmotnosti také silný vliv na pohyblivost / stabilitu kola. Mnoho značek hovoří o tom, že jejich kola mají vyváženou geometrii, přesto používají pouze jedinou velikost zadní stavby napříč všemi velikostmi rámů. Pak je logické, že každá velikost kola disponuje odlišným rozložením hmotnosti, a tedy jinou jízdní charakteristikou. Forbidden ve snaze zajistit konzistentní zážitek z jízdy používá pro každou jednotlivou velikost rámu rozdílnou délku zadní stavby.

Better fit

Výzvou u moderních, zejména 29“ kol, je vztah mezi efektivním a skutečným úhlem sedlové trubky. Jsme nesmírně hrdí na to, že náš úhel sedlové trubky se zvyšuje s rostoucí velikostí rámu. Tím je zajištěno, že vyšší jezdci budou mít lepší pozici v sedle než u konkurence. Náš cíl lépe se přizpůsobit všem jezdcům nás také vedl k větším prodloužením délky hlavové trubky napříč velikostmi. Cítíme, že tyto malé, ale velmi důležité detaily zajišťují, že se vy, jezdec, budete cítit na Druidovi jako doma.


DRUID geometry

Geometrie s vidlicí 140 mm
S M L XL
A 430 450 470 490
B 603 617 630 644
C 580 604 627 651
D 400 420 450 490
E 76 76 76 76
F 72,2 73,7 75,0 75,9
G 90 105 120 135
H 66 66 66 66
I 731 757 783 809
J 414 426 438 450
K 1145 1183 1221 1259
L -36 -36 -36 -36
M 337 337 337 337
N 721 721 727 733
O 547,1 547,1 547,1 547,1
P 44 44 44 44
Geometrie s vidlicí 150 mm
S M L XL
A 425 445 465 485
B 606 620 634 648
C 580 604 627 651
D 400 420 450 490
E 75,5 75,6 75,6 75,6
F 71,7 73,3 74,6 75,5
G 90 105 120 135
H 65,5 65,5 65,5 65,5
I 734 760 787 813
J 414 426 438 450
K 1149 1187 1225 1263
L -32,7 -32,7 -32,7 -32,7
M 340 340 340 340
N 724 724 730 736
O 557,1 557,1 557,1 557,1
P 44 44 44 44